Studentų savitarna ir aptarnavimas
Vytauto Didžiojo universiteto studentams sudarytos sąlygos patogiai ir greitai susirasti dominančią informaciją, atlikti vienus ar kitus veiksmus, susijusius su studijomis, o jei kyla klausimų – pasiklausti. Todėl įstojęs į universitetą būtinai:
- Domėkis svetainės http://vdu.lt ir jos teminėje rubrikoje http://vdu.lt/studentams skelbiama informacija apie įvairius studentų reikalus;
- Ieškok atsakymų į studentiškus klausimus VDU Studentų centre;
- Atlik įvairius veiksmus, susijusius su Tavo veikla universitete, studentų portale http://studentas.vdu.lt.
http://vdu.lt/studentams – teminė svetainės http://vdu.lt rubrika – vienas portalas, skirtas visiems VDU studentų reikalams, kuriame galima:
- sekti naujienas, skirtas tik VDU studentams;
- surasti informaciją apie Universiteto studentams teikiamas paslaugas: studijas, tvarkaraščius, stipendijas ir kitą finansinę paramą, apgyvendinimą bendrabučiuose, meninę, sportinę bei sveikatingumo veiklas, karjerą, verslumą, studentiškas organizacijas, savanorystės ar mentorystės programas, psichologinę pagalbą, tarptautinių mainų bei studijų galimybes, prisijungimus prie VDU sistemų, spausdinimo paslaugų galimybes ir t. t.;
- skiltyje „Aktualūs dokumentai“ – rasti studentui svarbius Universiteto dokumentus;
- rubrikoje „Studentų savitarna“ – savarankiškai susitvarkyti su Universitetu susijusias paslaugas.
VDU Studentų centras – vieta, kurioje universiteto studentai centralizuotai aptarnaujami, konsultuojami, o prireikus – siunčiami į kitus universiteto (ir ne tik) padalinius, atsižvelgiant į konkrečius poreikius ar kilusius klausimus. VDU Studentų centre galima:
- gauti atsakymus į klausimus, padėsiančius lengviau orientuotis Universitete;
- sužinoti informaciją, susijusią su Lietuvos studento pažymėjimu (LSP) arba Tarptautiniu studento pažymėjimu (ISIC);
- užsisakyti ir atsiimti įvairias Universiteto išduodamas pažymas lietuvių ir anglų kalbomis;
- sužinoti apie paskolas, bendrabučius, stipendijas, mokesčių lengvatas, kompensacijas ir pan.;
- sužinoti, kaip susikurti arba atnaujinti prisijungimo prie VDU sistemų duomenis (ID vardą, slaptažodį);
- konsultuotis dėl studijų proceso;
- atsiskaityti su Universitetu.
Studentų centras (Studentų reikalų departamentas)
- K. Donelaičio g. 52-111, Kaunas
- Tel.: +370 37 75 11 75
- El. paštas: studentas[eta]vdu.lt
- Facebook: VDU Studentams
http://studentas.vdu.lt – Vytauto Didžiojo universiteto studentų portalas, prie kurio prisijungus VDU studentams suteiktais duomenimis (prisijungimo vardu bei slaptažodžiu) galima:
- matyti tik asmenines naujienas ir informaciją (naujienas, studijų tvarkaraštį, studijų įvertinimus, savo finansus, pasirašytas sutartis ir prašymus ir pan.);
- registruotis į:
- studijų dalykus. PASTABA: pirmo kurso studentai registruojami į studijų dalykus per Įvadinę savaitę;
- sporto ir meninės veiklos užsiėmimus;
- savanorystės programą;
- „Studijų“ skiltyje:
- „Mano studijų programa“ – sužinoti apie studijuojamą programą;
- „Egzaminų“ dalyje sekti egzaminų tvarkaraštį;
- „Studijų rezultatų“ dalyje – matyti savo pasiekimus;
- „Įsakymų“ skiltyje – susipažinti su įsakymais, susijusiais su studijomis Universitete;
- įvertinti dėstymą ir studijavimą;
- atsiskaityti su Universitetu. PASTABA: ši skiltis aktuali tik baigus arba nutraukus studijas;
- „Mokslo“ skiltyje pateikti savo mokslinę (meninę) veiklą, kurią vykdote atstovaudamas universitetui;
- „Mokesčių“ skiltyje – apmokėti mokesčius universitetui, tvarkyti savo sąskaitas, peržiūrėti mokėjimų ataskaitas, susigrąžinti permokas;
- „Bendrabučių“ dalyje:
- išsirinkti ir rezervuoti sau laisvą vietą bendrabučių studentų kambariuose;
- užsisakyti apgyvendinimą svečių kambariuose;
- rezervuoti parkavimo vietą bendrabučių automobilių aikštelėse su užkardu;
- „Prašymų ir pažymų“ skiltyje:
- lengvai ir patogiai teikti prašymus universitetui finansų, bendrabučių ir asmens duomenų kategorijose;
- užsisakyti ir gauti įvairias pažymas;
- prašyti patvirtinti kalbų kreditus registruojantis į užsienio kalbų paskaitas;
- prašyti paramos, jei studijuojate pedagogikos studijose;
- „Negalios“ skiltyje:
- identifikuoti save universitete jei turite negalią ar individualius poreikius;
- pažinti ar sužinoti daugiau apie negalią;
- „Karjeros“ skiltyje:
- susipažinti su darbo pasiūlymais, kuriuos darbdaviai siunčia universiteto studentams;
- išsirinkti praktikos atlikimo vietą iš siūlomų;
- aktyviai dalyvauti savanoriškoje veikloje universitete ir už jo ribų;
- užsiregistruoti karjeros konsultacijai;
- pasinaudoti „Nuorodomis“, jei reikia pagalbos;
- tvarkyti savo studento profilį, kuriame Tu pats gali:
- nustatyti informaciją, kurią nori matyti savo pagrindiniame profilio portale;
- įvesti ir keisti naudojamą asmeninį el. pašto adresą;
- įvesti ir keisti asmeninės banko sąskaitos numerį, į kurią Universitetas gali Tau pervesti įvairias lėšas.
- Studentų savitarna ir aptarnavimas
- Apgyvendinimas
- Biblioteka
- Gretutinės studijos
- Informacija studentams su negalia
- Neigiamas įvertinimas ir akademinė skola
- Nuotolinė studijų aplinka (Moodle)
- Paskolos, lengvatos, kompensavimas
- Pašto sistema (Outlook)
- Stipendija studijų kainai padengti
- Stipendijos
- Studentų atstovybė
- Tarptautinės studijos ir praktika
- Užsienio kalbų institutas